Publicat de: alinacullen | Iunie 26, 2010

Leapsa….:X

Hey guys!
Stefy este minunata.Mi-a facut o surpriza foarte placuta!
Nu am cuvinte sa iti multumesc!

Let’s start 😀

ZODIE: Balanta

AS VREA: Sa fiu mai perfectionista .

INSTRUMENT: Vioara

SENTIMENT: hmm….As vrea sa fiu acel sentiment de pace interioara.:X

SUNETUL:Vantului printre copaci.

Cantece:Rihanna-unfaithful
Phobe Sharpe-Poison love
Michael Jackson-You are not alone

FILME: Twilight,Remember Me,Romeo and Juliete.

Seriale:Gossip Girl,True Blood,The vampiers diaries.

ORASUL: L.A

GUSTUL:Dulce

AROMA:Ciocolata amara

CULOARE:Turcoaz

MATERIAL:Bumbac,matase.

O PARTE A CORPULUI:Ochii

DROG:-

ACCESORII:Bratari

O expresie a fetei: Zambetul 😀

O materie:Matematica sau franceza.

UN PERSONAJ DIN DESENE ANIMATE: Jerry

Forma:Cub

O masina: BMW

UN NUMAR :29

O HAINA:Fusta,rochie,tricouri,blugii.(fan al modei)

PASTREZ: Albume,poze,caiete,jurnale,pixuri,timbre,reviste vechi si lucruri confectionate de prietenii mei la scoala :))>:D<

MI-AS FI DORIT:Sa nu-i mai inebunesc asa de mult oamenii si sa fiu mai obiectiva.

NU-MI PLAC: Minciuna,nedreptatea,si faptul ca unii oameni sa considera superiorii fata de altii,doar pt ca au banii.

AUD: Vantul,cand bate puternic.Ador acel sunet.Ma linisteste 😀

IMI PARE RAU: Ca nu pot face nimic,ca sa vad o lume mai buna.

IMI PLACE: Cand sunt inconjurata de o mare familie.Si cand totul se termina cu bine.:)

NU SUNT: O buna cantareata:))

DANSEZ: In casa,la petreceri 😀

NICIOADATA: Nu mi-as trada prietenii,nu m-as comporta urat cu familia mea si nu-as fi corupta.

PAR:A fi o persoana crazy:)) Sunt sociabila si prietenii imi spun Uz sau Uzzy.

NU-S NICIOADATA: Falsa si nu stiu ce trebuie sa fak cand trec prin anumite situatii :-s

NU IMI PLACE LA MINE : Mananc prea multa ciocolata !

SUNT CONFUZA: In privinta oamenilor pe care ii cunosc:-??.Nu stiu ce intenti au.

AR TREBUI:Sa nu mai citesc pana tarziu,sa stau mai putin in fata calculatorului,si sa spun NU cand trebuie.

UN ANOTIMP: Toamna

O LUNA :Septembrie

O ZI A SAPTAMANII: Vinerea

O PARTE A ZILEI : Seara dupa apus :X

UN ANIMAL MARIN: Rechin cand sunt suparata si delfin cand sunt happy:D

UN ANIMAL DE USCAT: Pisica sau o lebada.

O PLANETA: Marte

LICHID: Apa de izvor:)

METAL: Argint!

PASARE:Lebada.

Planta: Orhidee

Stare: Visatoare:))

Gta:)) Cat a durat
Fetele care primesc leapsa sunt:

Paper Doll
dede
Iulia

Lasă un răspuns

Categorii

