Publicat de: alinacullen | Mai 16, 2010

Capitolul 8.Nu sari in abisul cenusii

Capitolul 8
Nu sari in abisul cenusii
DPDV Clara

Oare mai traiesc sau am devenit o fantasma ?Urmele iubirii lui nu au disparut din inima mea.Ma pierd pe mine insumi gandindu-ma la el.Nu-l pot uri desi as vrea sa fac asta.Dar ironia sortii este ca mie inca imi pasa de el.Desi primesc multa durere din partea lui.Ma simt ca o pasare ce vrea sa zbore,dar cineva ii taie aripile.Este timpul sa fug dincolo de granitele lumii.Daca exista sfarsitul lumii, acolo ma voi duce eu.Ma simt ca un mister nerezolvat al destinului.Cine va fi detectivul care il va rezolva ?Timpul?

Ma opresc in timp si privesc pe fereastra unde vad oameni, care sunt oameni fericitii.Oare eu de ce nu pot fi ?
Pasesc pe gresia rece, si intru in cabina de dus.Apa calda imi acopera repede corpul,incercand sa stearga atingerile lui.Dusul este ca un drog care te face sa te simti in al noulea cer dar cand efectul dispare,revine si nostalgia.
Incerc sa dorm dar mereu cosmarul reapare.Trebuie sa fac ca ceata aceea din viata mea sa dispara.
Nu te poti lasa batuta in fata intunericului si trebuie sa lupti mai departe.Ochii mei aveau cearcane,la universitate profesorii trebuia sa tipe la mine ca sa ma trezeasca din lumea mea.
Mark ma streasa mereu si deveneau din ce in ce mai posesiv,si asta nu imi placea deloc.Mady prietena mea imi spunea sa fiu puternica,ca timpul va vindeca ranile mele.Viata este acum o carte cu paginile folosite si prea plictisitoare ca sa o mai citesti.Nu o sa fac acelasi greseli pe care tu le-ai facut.Mi-am pierdut propriul drum.Mie greu sa uit zambetul tau,saruturile tale,si din cauza ta inima va fi mereu de piatra.Ai omorat cu o sabie toata iubirea mea.Cum va supravietui ea? Pentru ca din cauza ta nu mai am puterea de a mai merge mai departe.Nu o sa imi las inima sa se inchida in cenusa de dupa focul nostru.Nu pot plange pentru ca vad in privirea ta o alinare.Din cauza ta nu mai am puterea de a trece lacul din interiorul meu.Suspin si gafai dupa o farama dupa dragsotea ta.Am investigat daca sufletul mai supravietuieste dupa titanicul prin care am trecut.O sa joc rolul in piesa mea de viata. Nu mai pot tine pe loc inchisoare care pune mana pe mine. Pentru ca sunt fortata sa ii dau un zambet fals vietii.In miezul noptii,s-a schimbat ceva
Am luat pensula in mana si am inceput sa pictez tot ceea ce eu simteam.Durerea,frustarea,tristetea toate se reflectau in tabloul facut de mine.Ma opresc si cad jos,incerc sa imi opresc lacrimile care stateau in ochii mei.Am decis sa deschid ochii,dar nu mai vruiam sa vad din nou amarul zilelor de septembrie.
In curand se apropia ziua mea de nastere.
Mi-am luat halatul si am fugit pe acoperisul cladirii,am stat acolo in ploaie tipand de durerea,eliberandu-ma de ea.

Trebuie sa imi dau o sansa, sa ma refac.Atunci mi-am dat seama de ceea ce vruiam sa fac.Vruiam sa traiesc,am simtit din nou inima batandu-mi si eram fericita.O sa fug de trecut si o pun pret pe prezent.Am sa traiesc prima clipa ca si cum ar fi ultima.Imi promit mie insumi acum ca niciodata nu o sa ma mai las batuta.
Atunci am tipat cat m-au tinut plamanii: Traiescccc!!!!Sunt o noua Clara.

-Alo.zic eu
-Buna.zise jane
-Jane ai vrea sa iesi cu mine la un film? Zic eu entuziasmata de cum se petreceau lucrurile.
-Cu cine vorbesc?Cu cealalta personalitate a Clarei ? spuse razand in hohote
-Da.
-Okay,asteapta sa ma imbrac si ne intanlim la Times Square.zise ea
-Super te astept acolo.
Mi-am luat o rochita verde cu un pulovaras si o boneta pe cap.Machiajul consta in putina pruda,luciu de buze,rimel.Chiar imi placea cum venea.

Ajunsasem in sala de cinema,chicoteam cu privire la film,care era o comedie foarte buna.Jane era bucuroasa ca redevenisem eu cea din inainte.Am mers sa luam cina impreuna la un restaurant cu mancare chinezeasca.
-Cum ii cu schimbarea asta brusca? ma intreba jane ranjind
-M-am decis ca timpul o sa curga si eu tot la fel o sa sufar.Trebuia sa spun doar : STOP.
-Si a functionat ? zise ea
-Nu se vede ?!.
-Foarte clar.raspunse jane

Responses

  1. e superb:X:X

  2. In sfarsit a aparut cap 8 😀
    E exact asa cum ma asteptam , fffffffff mf 😡
    ma bucur ca Clara a reusit sa iasa din acel nor de tristete :X
    Abia astept sa vad ce se intampla :X
    Bafta la scris si sa ai imaginatie din plin 😡

  3. yup:x
    si-a revenit
    :X
    olee`:>
    victoriie:>
    akm`..:|
    sa te cert putin
    😐
    mai geniule`..dc nu ai scris si tu mai mult?:((
    hm`..
    asai k te recompensezi cu celalalt cap.:>
    t ubb:x
    spor la scris :D<

  4. Bună! Ce mai faci? Sper că bine:D

    Vreau să te anunţ că ai primit leapşa de la mine.:D
    Sper să nu te superi…:D

    Ai mai multe detalii pe blog ul meu…
    Te aştept!

    Kiss:*


Lasă un răspuns

Categorii

