Publicat de: alinacullen | Martie 26, 2010

POEZII:x

Povestea noastra nescrisa

De ce?
De ce raman inca aici?
De ce tu nu ma iubesti
De ce trebuie sa iubesc fantoma din tine
De ce inima ta este de marmura
Povestea noastra nescrisa
Este la fel ca al lui Romeo si Julieta
Te vreau,te vruiam,te voi vreau
Raman mereu umbra ta
Timpul este martorul si judecatorul meu
Faptele mele sunt scriitori vieti mele
Pe tine te-au scris gresit in inima mea
Tara mea,lumea mea nu exista
Lume este doar o inselaciunea
A mintii umane
Doar ma lasai sa visez dincolo de orizont
Mirjaul s-a evoparat
Si atunci mi-am dat seama
Ca era doar o poveste
Care va ramane mereu
O poveste nescrisa

Visul meu sfaramat
Visele,raman doar vise
Realitatea este mereu mai dura
Desi incercam sa o acoperim
Praful se pune mereu pe visele noastre
Si raman undeva in cel mai mic coltisor din noi
Raman surprizele tineretii si oazele batraneti
Dar intotdeauna visele par a fi niste carti ale propriei vietii
Ma inspir din vise
Din vise vom trai mereu
Dar trebuie sa ne conformam
Ca intotdaeuna cotidianul
Problemele sau neglijenta
Nu vor face ca visele sa devina realitate
Nu poti defini acest cuvant
Nici in dictionar nu si gaseste salasul
Ci fiecare in parte
Definim visul cumva
Il privim ca o reflexie a viitorului
Si-a sufletului insasi
Visele mele sunt ale vostre
Iar visele vostre
Sa nu vi le vindeti nicioadata

ALINA:p
Sper sa va placa:X
comment

Responses

  1. foarte frumoasa,chiar te pricepi.Felicitari.


Lasă un răspuns

Categorii

