Publicat de: alinacullen | Martie 21, 2010

Capitolul 7-O POSIBILA IMPACARE..NICI GAND

Capitolul 7
Posibila Impacare
Robert DPDV
Cat de idiot pot fi!Cum am putut sa ii fac asta lui Clara.Kellan mi-a zis ca m-a vazut cu Kristen in seara aceea.Oare cum puteam sa imi cer iertare deoarece nu imi raspunde la telefon si nici nu ma lasa sa iti dau o explicatie logica,daca aveam una.
Prostia este o filosofie pentru mine,asta pentru ca sunt un mare idiot.
L-am intrebat pe portar daca a vazut-o si el mi-a raspuns ca iese cu un tip Mark.
Mark….hmm.Deja nu mai suport pe nimeni cu numele asta.Mama imi spunea intotdeauna sa fiu dragut cu fetele dar tocmai cu Clara am gresit.Sunt un mare idiott.
Eram in camera mea si ma gandeam la familia pe care la un moment vruiam sa io prezint Clarei.
Doamne,tot timpul ma gandeam al ea.Acum simt ce simtea Edward cand a pierdut-o pe Bella.Iar ziaristi presupuneau ca ne-am despartit din cauza ca Clara m-a inselat.
Ce idioti!!!Am fost la premiera Remember Me iar Kristen si ea cu mine.Nu mai puteam scapa de ea.Emilie,colega mea mi-a facut zilele de filmare mai usoare deoarece trecusera doua luni de cand m-am despartit de Clara.Era o tipa simpatica.Nu ca celelalte,care doar vruia sa le sarut sau sa le musc de gat.Emilie mereu ma facea sa zambesc.
De ceva timp am devenit foarte singur,toti imi spun ca arat ca DRACU.
Aveam nevoie de drogul meu,de heroina mea care ma facea mereu sa zambesc,sa plutesc, sa uit de prostiile mele.
Dar ingerul meu a plecat.Sufletul meu era pustiu,dezamagit si putea a rahat.
La dracu cat puteam fii de egoist.De ce am ranit-o?Nu gasesc explicatia logica de ce am facut-o.
Nici in mii de cuvinte nu pot cat m-au durut cuvintele ei cand ne-am intanlit ultima oara in acel club de famous people.
Deja imi amintesc…..

-Clara,ce faci cu idiotul asta aici?o intreb cu nervozitate.Eram in baia fetelor.Clara se dusese acolo pentru aranja dar eu am urmarit-o.
-Este noul meu iubit .zise rece cu o durere in gat
-Ce?De cand? Marai eu
-De cand, mi-am dat seama ca dragostea mea pentru tine nu a insemant nimic.Mi-am dat seama ca numai vorbe si minciuni imi spuneai intruna.
Am pierdut totul cu tine Robert.Nu mai pot iubi din cauza ta.Nu mai cred in nimeni si in nimic.Te blestem de o mie de ori idiotule pentru ca eu sufar mereu dupa tine si plang in fiecare seara nu te vad langa mine.Pentru ca tu niciodata nu m-ai iubit.Durerea mea….Ce se intampla cu ea?Cine o face sa dispara?
Tu?!! si rase ironic.Nu sunt o simpla carpa de uzat si apoi de aruncat.Am sentimente.Din cauza ta am devenit o fantasma vie.
Nu mai vreau nimic de la tine.Nu mai vreau sa mai aud de tine ci vreau pur si simplu ca tu sa dispari din mine,din sufletul meu,din pielea mea,din corpul meu.Vreau sa scap de atingerile tale.
Atunci a tacut si a inceput sa cada jos rece pe podeaua rece si sa geama usor.
Atunci am strans-o puternic in bratele mele si am leganat-o incet timp de un timp,pana ce si-a ridicat privirea,s-a uitat la mine cu o privire plina de durere,ura,dezamagire,iubire.
Si-a pus capul pe umarul si mi-a spus incetisor la ureche:
-Robert,daca vrei vreodata sa mai traiesc,pleaca acum te rog pentru ce am insemnat pentru tine,daca am insemnat ceva. zise ea
– Dar, Clara?!!
– -SHH…PLEACA

Am plecat cu greu,lasand-o greu,tipand ianutrul meu de durerea.Cum putea crede ca nu am iubit-o.Dupa cate ori ii spusasem ca o iubesc ca o ador cu toata persoana mea.
Dar ea nu credea asta , ci ca a fost o femeie ca oricare alta.Ea lasase urme in inima mea de durerea.
De ce tot timpul trebuiam sa pierd ce iubeam.Asa cum mi-am pierdut sora mai mica in acel accindent.Asa cum mama ma lasase deoparte.Nimeni nu stia asta ci numai eu si eu.
Sangele fierbea in mine de gelozie atunci cand am vazut-o pe Clara cu acel idiot.I-am dat-o pe tava aluia.I-am cel mai pretios lucru din viata mea de rahat,ingerul meu,insusi viata mea….
Am plecat pustiit pe strazile L.A.-ului,cu o tigarea in gura apropea stinsa de ploia care cadea pe mine.
Ploua marunt si incetisor.Ma racoream.Am stat in ploie incercand sa imi amintesc clipele cu Clara Mea.
Mi-am amintit de prima data cand ne-am vazut in acel lift,era atat de frumosa si vesela,pana sa vin eu.
De prima data cand am ras impreuna la glumele ieftine dar ei ii placeau si ma facea si pe mine vesel.
Cand ne-am batut cu mancare in apartamentul meu.
Dar o viata nu-mi ajunge sa iubesc si sa-I cer iertare Clarei.Am plecat intr-un bar din apropierea ca sa –mi vars amarul.
Am cazut direct pe pat si sa gem dupa ea.In patul meu se simtea mirosul ei floral si piela ei care era atat de fina.
Niciodata nu m-as putea satura de Clara.In fiecare zii mi-e dor de ea.
Am adormit cu greu si gandindu-ma la ea.A doua zi dimineata m-am trezit usor si nu m-am ridicat din pat pana la pranz pentru aveam nevoie de mancare.Doar sunt un om idiot.
Desigur ca in frigiderul nu se gasea decat niste lapte vechi care mirosea ciudat.Cum nu vruiam sa ies,am sa mor de foame.
Mi-am verificat mesajele de pe telefon,se pare ca manegerul meu ma sunase de 150000 de ori .
TAAARR
Cineva suna la usa,oare cine poate fi…
Cand deschid vad o fata slaba,bruneta cu ochi verzi care zice:
-Salut,eu sunt Alina…Ma gandeam ca poate ai vrea sa iei pranzul cu mine?AAAA..scuza-ma….
-Nu stai.As vrea sa iau pranzul cu tine.Asteapta sa ma imbrac si vin.
-Sigur.zambi ea
Aceasta fata imi cade simpatica si cred ca o sa fim prieteni buni in viitor.
M-am imbracat intr-o camasa albastra si niste blugii obisnuiti dupa ce am facut un dus si m-am biebarit in sfarsit si nu mai arat Ca DRACU.

-Salut,mersi de invitatie.am zis eu incercand sa zambesc
-Sunt din Anglia.Tu?intreba ea degajata
-Eu de pe Marte.am zis razand….ce…Radeam asta era grozav
Am mancat impreuna cu ea discutand cu ea despre tot felul de maruntisuri. Ea mi-a spus ca este regizor si ca lucreaza la un film.
Era frumoasa si speciala.Ochi ei erau o mare verde stiu ca suna ciudat dar ma simteam si eu bine si in largul meu cu cineva exact ca cu Carla……………………………………………
–––––––––––––––––––––––––––––––Deci,imi cer scuze pentru ca ati asteptat atata.
Comenati si mersi moolt MMADA PT CA U M-AI INCURAJT SA SCRIU MAI DEPARTE
Sper ca nu v-am plictisit si ca inca va place cum scriu.
Va pwp pe toti

Responses

  1. in sf cap 7
    prima
    acum citesc

    • offffffffffff………, carla, carla, carla
      d c nu-l ierti?
      aceasta fata alina nu prea imi place
      dar daca-l ajuta p rob sa fie impreuna din nou cu, carla nu am nimic impotriva……..
      hai ca te las
      te pwp :* :* :*
      si il astept p urm.

  2. mersi:X
    te pwp:*

  3. wow….superb:X
    abea astept sa apara urmatoarele capitole:*:*:*

  4. foarte tare capitolul 7
    imi place la nebunie
    :X:X:X:X:X

  5. super tare :X imi place tare mult cum scrii.tine`o tot asa :* bafta. asteptam si o continuare daca se poate 😀

  6. ai vazut cat ai evoluat:>
    de la multe liniute si greseli..la ceva perfect
    😡
    adoor pur si simplu 😡
    cand urmeaza nextu?:>
    k mai fkt nerabdatoare
    😡
    XoxO
    >>::DD<<


Lasă un răspuns

Categorii

